Blog

27
marzec

3 argumenty przemawiające za prowadzeniem bloga na stronie firmowej

Świat biznesu w dużej mierze przeniósł się do Internetu. Praktycznie każda firma z Przemyśla, Rzeszowa lub innego polskiego miasta, określająca się jako nowoczesna i przyjazna klientom, ma już profesjonalną stronę WWW. Jeśli więc i Ty zamierzasz zaistnieć online, również musisz o niej pomyśleć! WordPress? A może inna technologia? Tak czy inaczej, obok działu „O firmie” oraz zakładki z danymi kontaktowymi, dobrze byłoby stworzyć na firmowej stronie pod stronę z blogiem. Zastanawiasz się – po co? Już wyjaśniamy!

Blog jako element budowania wizerunku eksperta

Jeśli rozkręcasz biznes i zakładasz stronęfirmową, zapewne chcesz przyciągnąć klientów. Tym samym pragniesz być postrzegany jako specjalista z branży. Ktoś, komu warto zaufać. Aby zatem wykreować taki wizerunek, podziel się ze swoimi odbiorcami użyteczną wiedzą. Za darmo. Pokaż im, jak mogą zastosować produkty z Twojego sklepu internetowegolub co da im skorzystanie z Twoich usług. Potencjalni klienci często są bardziej skłonni powierzyć swoje pieniądze firmom, które nie uderzają w nich nachalną reklamą, lecz dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują od ludzkiej strony. Dlatego na blogu warto umieszczać:

  • wartościowe, przystępne teksty poradnikowe,
  • relacje ważnych z wydarzeń, w których brali udział przedstawiciele firmy,
  • merytoryczne artykuły, wzbogacające wiedzę odbiorców w danym temacie,
  • treści, uzupełnione ciekawymi zdjęciami lub grafikami.

Blog a pozycjonowanie strony internetowej

Nie od dziś wiadomo, jak wielkie znaczenie ma content marketing. Wyszukiwarki znacznie przychylniej „patrzą” na stronę, która jest na bieżąco aktualizowana o nowe treści. Jeśli zatem chcesz znaleźć się naprawdę wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania, pamiętaj, że blog to ogromne wsparcie pozycjonowania. Analizując statystyki Twojej strony WWW lub sklepu PrestaShop, możesz zobaczyć, jakie zapytania (wpisywane w wyszukiwarkę) doprowadziły do Ciebie użytkowników. W ten sposób masz już wiedzę, które słowa kluczowe są istotne i o czym warto przygotować wpisy na blog. To tylko jeden ze sposobów na znalezienie odpowiednich słów kluczowych. A co, jeśli nie masz czasu na zdobywanie dalszej wiedzy z zakresu pozycjonowania? Zleć to nam! W WiDI ART tworzymy profesjonalne strony internetowei opiekujemy się nimi. Zadbamy i o Twoją witrynę!

S

Blog na WordPress jako narzędzie dyskretnej reklamy i wsparcie dla klientów

Jak już wspominaliśmy, bezpośrednia, natarczywa reklama to nie to, czego szukają użytkownicy. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, żeby na Twojej stronie internetowej zastosować wewnętrzne linkowanie. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep WooCommercez artykułami wnętrzarskimi, w tekst o wystroju nowoczesnego salonu wpleć linki do dwóch produktów z tego sklepu. To sposób na dyskretną, nienarzucającą się reklamę.

Dostajesz od klientów sklepu internetowegomasę zapytań, przy czym wiele z nich dotyczy zbliżonych kwestii? Warto zatem poświęcić czas na przygotowanie rozbudowanego tekstu, przybliżającego określoną tematykę. Content taki możesz wzbogacić cennymi słowami kluczowymi. Potencjalny klient dostanie odpowiedź na to, czego szuka, a Ty umocnisz pozycję swojej strony WWW w sieci i pokażesz się jako firma, otwarta na klienta i odpowiadająca na jego konkretne potrzeby.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w stworzeniu profesjonalnej strony internetowej, napisz do nas lub odwiedź nasze biuro w Rzeszowiebądź Przemyślu. Oferta WiDI ART obejmuje nie tylko samo projektowanie stron, ale także ich aktualizacjęi prowadzenie. Wdrażamy też sklepy online. Zapraszamy do współpracy firmy z całego kraju!