(Polski) Google Ads

(Polski) Kampanie Google Ads

(Polski) Czym jest  Google Ads?
01

(Polski)
Czym jest
Google Ads?

(Polski) Google Ads to znana usługa marketingowa będąca systemem, który umożliwia prezentację reklam firmy w Internecie. Pojawiają się one w wyszukiwarce, poczcie Gmail, aplikacjach, mapach, blogach i innych stronach, które należą do grupy partnerskiej współpracującej z Google. W zależności od potrzeb reklamy te mogą mieć formę tekstową, graficzną lub wideo. Umiejętnie prowadzone kampanie Google Ads potrafią skutecznie zainteresować oferowanymi produktami lub usługami, zwiększając ilość wejść na stronę oraz podnosząc popularność i zysk przedsiębiorstwa. Główne zalety Google Ads Promocja biznesu poprzez Google Ads to niewielki wydatek, duże zasięgi i realna szansa osiągnięcia szybkich efektów już na starcie (miejsce w TOP 10 rankingu wyszukiwarki, zwiększenie sprzedaży i dochodów). Zaletą takiej reklamy jest jej elastyczność i opcja targetowania, dzięki czemu kampanie można kierować do precyzyjnie określonych odbiorców (tzw. grupy docelowej) ze względu na ich zainteresowania czy lokalizację. Google Ads pozwala na ustawianie czasu wyświetlania reklam, wstrzymywanie ich i ponowne prezentowanie, a także przeprowadzanie modyfikacji i dostosowywanie preferencji do bieżących potrzeb firmy.

(Polski) Jak to działa?
02

(Polski) Jak to działa?

(Polski) W ramach świadczonych usług nasi specjaliści skupiają się m.in. na działaniach związanych z tworzeniem i optymalizacją treści oraz pozyskiwaniem linków przychodzących. Szczególny nacisk kładziemy też na usprawnienie witryny pod względem technicznym. Chociaż nasze rodzime miasta to Rzeszów i Przemyśl, usługi z zakresu pełnej optymalizacji serwisów świadczymy dla klientów z całej Polski.

(Polski) Marketing internetowy  a zyski
03

(Polski) Marketing internetowy a zyski

(Polski) Dzięki usłudze SEO Państwa witryna czy sklep internetowy zdobędą większą oglądalność, co z kolei przełoży się na większe zainteresowanie ofertą oraz wzrost obrotów firmy. Usługa pozycjonowania strony internetowej według naszych standardów składa się z następujących etapów: — Wstępna analiza zawartości serwisu, — Dokładna analiza konkurencji, — Dobór odpowiednich słów kluczowych, — Optymalizacja, — Budowanie pozycji w sieci, — Analiza statystyk. Najważniejsze korzyści płynące z pozycjonowania to: — Zwiększenie ruchu na stronie, — Możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów, — Zdobycie przewagi nad konkurencyjnymi firmami z branży, — Niski koszt dotarcia do odbiorców, — Szybki sposób na reklamę, — Budowanie świadomości marki, — Wzrost zysków oraz rozwój biznesu.

(Polski) Kampanie Google Ads –wiele możliwości
04

(Polski) Kampanie Google Ads –wiele możliwości

(Polski) — Linki sponsorowane – szybka i skuteczna reklama, która dzięki której trafisz do określonego odbiorcy w chwili, gdy ten szuka potrzebnej usługi albo produktu. Efekty promocji zauważysz niemal natychmiast, a do tego możesz je na bieżąco śledzić, kontrolując koszt kampanii. — Display – reklama w postaci banerów, animacji czy tekstów, które klient widzi, przeglądając inne strony www, w tym najpopularniejsze portale. Dzięki precyzyjnemu wskazaniu słów kluczowych czy zakresu zainteresowań możesz szybko dotrzeć do grupy docelowej, zwiększając efektywność swojego biznesu. — Remarketing w wyszukiwarce – wyświetlanie reklamy osobom, które wcześniej gościły już na Twojej stronie. Powtórzenie przekazu ma sprawić, by klient ponownie się nim zainteresował, powrócił i dokonał zakupu. Dużym atutem jest tu niski koszt i wysoki współczynnik klikalności. — Zakupy Google – wsparcie sprzedawców poprzez wizualne reklamowanie w wyszukiwarce produktów sklepu internetowego. Zainteresowanie klientów wzbudzić ma zdjęcie towaru wraz z informacją o jego cenie lub promocji. Zakupy Google to niedrogie rozwiązanie, przyczyniające się do wzrostu obrotów Twojego sklepu.

05

(Polski) — Linki sponsorowane — reklama Google Ads może ekspresowo wynieść Twoją stronę do szczytów rankingu Google (miejsce w TOP 10 nawet w kilka minut!) — widoczność Twojej firmy w sieci wzmocni jej rozpoznawalność i zwiększy ruch na stronie — dzięki właściwym ustawieniom możesz precyzyjnie namierzać typ klientów, na którym najbardziej Ci zależy — Google Ads umożliwi Ci dotarcie do odbiorcy nawet poprzez zewnętrzne witryny internetowe, które ten właśnie przegląda.

Nasi zadowoleni Klienci:

(Polski) Dziękujemy, że jesteście!

Skontaktuj się z doradcą IT

Może to ty?

(Polski) Właśnie szukamy nowego doradcy IT
(Polski) aplikuj

Zadaj pytanie

Na skróty

Zostaw nam swój numer telefonu
Oddzwonimy z prędkością światła

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, doradzimy i pomożemy z rozwojem Twojego biznesu